در حال حاضر خرید از سایت امکان پذیر نمی باشد. جهت خرید از طریق تماس تلفنی (45309-021) اقدام کنید
Daniel Adams
ورود/عضویت
Daniel Adams
ورود/عضویت
  قوانین و مقررات فروش   تماس با ما   آپلود استعلام
00 تومان

سیسکو DNA چیست ؟


2023-11-14 14:37:52

سیسکو DNA چیست ؟

در این بخش از سایت شرکت سیسکو کالا درباره اینکه سیسکو DNA چیست توضیحاتی به صورت مختصر بیان کرده ایم پس تا پایان این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

شبکه مبتنی بر تصمیم یا intent-based networking، تفاوت بین شبکه‌ای که نیاز به توجه مستمر دارد و شبکه‌ای که به سادگی نیاز سازمان شما را درک و آن را عملی می‌کند.

سیسکو DNA چیست ؟

 

این تفاوتی است بین انجام کارهای زیاد به صورت دستی و داشتن یک سیستم خودکار که به شما کمک می‌کند روی اهداف تجاریتان تمرکز کنید.

معماری شبکه دیجیتال سیسکو (Cisco DNA) پل ارتباطی تیم شما برای ایجاد یک شبکه مبتنی بر تصمیم است. این یک معماری باز، قابل توسعه و مبتنی بر نرم‌افزار است که در عین کاهش هزینه‌ها و کاهش ریسک، عملیات شبکه سازمانی شما را تسریع و ساده می‌کند.

سیسکو به تنهایی شبکه یکتایی را فراهم می‌کند که با هوشمندی عمیق و امنیت یکپارچه، در کل سازمان شما اتوماسیون و اطمینان را ارائه دهد. سیستم Cisco DNA باعث می‌شود زمانی را که صرف زمان‌بندی و تکرار کارهای پیکربندی شبکه می‌کنید، ذخیره کنید تا بتوانید بر نوآوری مورد نیاز تجارت خود تمرکز کنید.

اطمینان و اتوماسیون معماری شبکه دیجیتال سیسکو بر اساس یک کنترل کننده شبکه، تعریف شده توسط نرم افزار(SDN) ، تجزیه و تحلیل متنی غنی، مجازی‌سازی شبکه و مقیاس‌پذیری نامحدود ابر ساخته شده است.

امروزه بیشتر روترها ، سوئیچ ها و سیستم های بی سیم سیسکو از Cisco DNA یا به‌روزرسانی‌های جدید آن پشتیبانی می‌کنند.

شروع کار با DNA سیسکو

چرا CISCO DNA به شما کمک می کند؟

چگونه یک شبکه مبتنی بر تصمیم از نظر تجاری به شما کمک می‌کند؟ شما این امکان را دارید که شبکه خود را به طور مداوم با نیازهای سازمان، هماهنگ و همراه کنید. Cisco DNA، فرآیندها را خودکار می‌کند و شما را از تهدیدات محافظت می‌کند. آن‌چه همه این‌ها را ممکن می‌کند، تحولی اساسی است که در نحوه ساخت و راه‌اندازی شبکه‌ها اتفاق می‌افتد:

مدل‌های بسته و سخت افزار محور، جای خود را به سیستم عامل‌های باز، قابل برنامه‌ریزی و نرم‌افزار محور می‌دهند که با برنامه‌ها، سیستم‌ها و دامنه‌های بیرون از شبکه ادغام می‌شوند.

مدیریت مبتنی بر رابط کاربری خط فرمان و  امور تکراری تا حد زیادی توسط اتوماسیون مبتنی بر سیاست جایگزین می‌شود.
امنیت مبتنی بر محیط و واکنشی توسط امنیت داخلی context-based که از طریق ابر به لبه enterprise دسترسی پیدا میکند.
قابلیت تغییر مشاهده ساده شبکه به تجزیه و تحلیل پیش بینی شده و متنی برای کاربران، دستگاه‌ها، برنامه‌ها، در همه مقاطع زمانی تبدیل می‌شود.

شبکه مبتنی بر تصمیم سیسکو تمام این تغییرات را منعکس می‌کند. با این معماری، تجارت و فناوری اطلاعات می‌توانند بسیار چابک‌تر شوند و سریع‌تر و باهوش‌تر به شرایط کسب‌و‌کار پاسخ دهند.

نتیجه مقاله : سیسکو DNA چیست ؟

در این مقاله از سری مقالات وبسایت سیسکو کالا به شرح کامل سیسکو DNA چیست ؟ پرداختیم ؛ سیسکو کالا مرجع ارائه کلیه محصولات سیسکو در ایران جهت مشاوره با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

 

مقالات مرتبط

نمايش همه
Shipping

تحویل اکسپرس

Shipping

پرداخت در محل

Shipping

ضمانت اصل بودن کالا